dissabte, 31 d’octubre del 2009

Sopar a Cal Lluís

Si us agrada el bon vi, si estimeu el bon menjar, però sense complicacions i basat en la qualitat del producte, heu de visitar Cal Lluís de Sant Martí Sarroca.
El Lluís és un murri, i varem jugar a endevinar vins a cegues, però amb ell tens sempre les de perdre, amb un celler amb més de 500 referencies.
El menjar va ser esquisit: xató, (felicitats pel romesco), boquerons super ben preparats, embotits ibèrics, pernilet, carxofes , formatges,... Un festival pels sentits.
Els vins:
  1. Taleia 2008: Un blanc que em va agradar força, que de començament tenia tocs com de xarel·lo, però que després donava notes característiques de Sauvignon Blanc. Evidentment, no era un xarel·lo, i aquí el Lluís ens va guanyar la partida.
  2. Solanes 1997: En aquest cas casi li vaig guanyar la partida, i vaig dir que era Priorat, però vaig tenir sort, doncs havia provat un Clos Manyetes 2000 feia mig any, i coneixia aquella evolució més salina, més animal i lluny dels priorats més madurs. Però aquest punt també és de justicia que se l'endugui el Lluís, un crack!!!
  3. Laurona 2000: Aquí he de dir, que tot i que ens va prendre el pel una estona, jo vaig clavar-lo, però el factor sort també compta.

Resumint, no us podeu deixar perdre Cal Lluís.

Ah, per cert!! Lluís et dec una ampolla de Clos Manyetes 2000 que et duré els propers dies.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

 
Wine Blogger