Encara no he entès perquè al nostre país són tan poc valorats els rosats, i és que hem de reconèixer que tot i que poc a poc s'aprecien més, no hem tingut tradició d'aquest tipus de vins, i això és nota.
Però per aquest estiu us proposem el vi que tastem avui, el Batec, un rosat de la varietat garnatxa negra que elabora el celler Cesca Vicent.
Un vi de color coure molt transparent, que recorda d'entrada alguns dels rosats elaborats a la Provença francesa, i que fa estiu.
Nas amb fruita i tocs vegetals a fonoll, amb una boca marcada per l'acidesa i un punt de taní molt subtil. Molt fresc, llarg i que engresca a continuar bevent.
Poques ampolles, toca correr si en voleu!!!

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada