dimarts, 17 de novembre del 2009

I Premium Bartender Show Barcelona 2009


Ahir vaig assistir al “1er m Bartender Show Barcelona 2009”, una fira més? Bé, en part si, però per una altra banda, per un moment, i gràcies als malabarismes dels coctelers, em vaig veure transportat a la película “Cocktail”, però això va durar un instant, i després vaig tornar a la realitat.
Un còctel és una recepta, on l'harmonia d'aromes, gustos colors i textures, juntament amb una bona presentació, ens poden delir i fer d'allò més feliços.
La veritat és que estava allí per feina, i no em vaig poder permetre degustar gaires d'aquests preparats, però destacaria un Bramble preparat amb Bombay Sapphire, Kuhri de Mora, llima i un pelet d'almibar. Va ser tot un descobriment, super suau i molt aromàtic.
També voldria destacar un còctel amb llima, mandarina i ginebra Bulldog, ben remenat a la coctelera amb força gel.
En general va estar molt bé, però hi ha una cosa que era quasi inevitable, al final, més d'un dels assistents caminava de tort.
Reconec que em van agafar ganes de provar de fer-ne algun, però hi ha molta ciència darrera d'un còctel, i molta pràctica.
Haurem de provar!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

 
Wine Blogger