diumenge, 16 d’agost del 2009

Experts i el millor vi de món.

Ahir, un client em va deixar anar una de les frases més sentides quan es parla de vi: "Es que jo no sóc un expert". Nosaltres sempre responem el mateix: "L'únic expert en el teu paladar ets tu!".
Un altre clàssic, quan es parla de vins és preguntar quin és el millor vi del món, que obviament no té resposta fàcil, i a la que normalment nosaltres sempre responem que és aquell vi que t'agrada, que comparteixes amb els amics, i que et porta records o sensacions que et fan sentir bé.
En la meva modesta opinió, jo penso que aquestes preguntes són culpa de la gent que treballem al voltant del món del vi, i que moltes vegades ho compliquem força per vanitat, i que es vegi que en sabem un tou, que trobem aquells aromes, aquells matisos que ningú més ha sabut trobar.
És molt més fàcil, “m’agrada o no m’agrada”, “em transporta al lloc on s’ha fet el vi o no”, al final un vi és una obra d’art, i no té perque agradar a tothom el mateix.
Per tot això, a Bonviure varem decidir obrir unes ampolles cada dia per mirar d’identificar els gustos del nostres clients, i to xerrant i jugant amb el vi, arribar a aquells vins que s’ajusten als vostres gustos.

Salut!!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

 
Wine Blogger