dilluns, 2 d’abril del 2012

ALIMENTARIA 2012


Com cada dos anys, ens hem deixat caure per la fira Alimetaria, o millor dit, jo vaig fer una incursió fogàs, i el pare i la Mª Pilar van dedicar-s'hi més a fons.
La meva impressió va ser la d'una fira que està força consolidada, tot i que a nivell d'expositors va semblar-me que havia anat força a menys al pavelló Intervin, i això que en la darrera edició ja va notar-se una petita decaiguda.
Organitzativament, em va xocar força la insistència en validar l'acreditació per internet, quan després has de fer una cua innominiosa per acreditar-te novament, però no és fàcil gestionar el volum de gent que mou aquesta fira.




A nivell d'accessos, també dir que es fan carrils addicionals en l'operació retorn o sortida d'estiu, Setmana Santa, i fins i tot quan juga el Barça, pel que podriem tenir apresa la lliçó.
Tret d'aquest aspectes comentats des de la meva absoluta ignorància, i que segurament són molt complexes, pel que és molt fàcil criticar, em va semblar en la línia d'edicions viscudes.


Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

 
Wine Blogger