divendres, 13 de maig del 2011

Puntiapart 08

Ahir al vespre vaig tastar aquest vi que em va dur un dels amics que la web i els vins m'han regalat, i aquest gironí, com no podia ser d'altra manera em va portar un vi de l'Empordà.
He de dir que aquest vi em va sorprendre d'entrada pel cupatge, amb un 85% de cabernet sauvignon i un 15% de samsó, esperava una garnatxa, però davant la sorpresa omplirem les copes i a tastar.
El color és granate de capa alta amb un ribet violaci que ens indica la verietat i la juventut d'aquest vi amb 13 mesos de criança.
En nas es presenta afruitat amb lleugers tocs florals, i on la fruita vermella mana, no fent-se masa present el pebrot que esperava trobar per la gran presencia de cabernet sauvignon. Després, apareix un fons medicinal força curiós.
En boca té un atac agradable, sedós, d'una acedesa subtil, avellutat, amb uns tanins afinats i dolços, amb lleugers tocs salins. Resulta un pel càlid pel meu gust, però convida a beure i no resulta gens pesat.
Un bon vi i millor regal, gràcies Jaume!!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada

 
Wine Blogger