divendres, 1 d’abril del 2011

Fira del Vi 2011

La Fira del Vi de la comarca del Priorat torna a acostar-se, i com sempre ve farcida de tastos i activitats al voltant del vi.
Aquest any és un any especial, i és que la DO Montsant fa anys, i en motiu d'aquest esdeveniment, regalen una copa Riedel Montsant a les 500 primeres persones que facin la reserva del seu tiket via Internet. No puc negar que em fa una certa il·lusió, i ara em permetreu que faci una mica el fanfarró, donat que vaig participar en el procés de creació d'aquesta copa, i també vaig col·laborar amb els organitzadors en la tria de la copa Riedel pels tastos al carrer.  

4 comentaris:

  1. La copa s'ho val, és molt xula, i a més, funciona molt bé amb els vins de la zona,

    ResponElimina
  2. Hola Jaume,
    Fet també... però jo ja en tinc 6 que em va regalar la Marta.. :).
    L'únic a dir d'aquests dies de Fira del Vi, és que hi molts actes que coincideixen... vull dir que fins i tot, sembla que es vulguin trepitjar... i dic "ostres... tot l'any sense practicament activitat i ara tot coincideix, el que obliga a triar...".
    Però si no vaig errar, el tast de carinyenes i el de garnatxes, els fan el mateix dia. Ja sé que a llocs diferents... però penso que molts de nosaltres, aniriem als dos llocs...

    ResponElimina
  3. Si noi, A mí, l'any passat que estava amb el tema de Riedel em va tocar anar a tots dos llocs, i vaig anar una mica escopetejat.
    Aquest any coincideix: Blancs del mon, Carinyenes de Porrera i Nit de les Garnatxes. Per sort el Tast & Tapes nostre és al dissabte.

    ResponElimina

 
Wine Blogger